You are currently viewing Γυναικεία Υπογονιμότητα: 8 Φυσικοί, καθημερινοί τρόποι για να τονώσετε την γονιμότητα σας

Γυναικεία Υπογονιμότητα: 8 Φυσικοί, καθημερινοί τρόποι για να τονώσετε την γονιμότητα σας

Γυναικεία Υπογονιμότητα. Σε μια εποχή όπου τα επίπεδα υπογονιμότητας σε γυναίκες και άνδρες παρουσιάζουν ραγδαία αύξηση και επηρεάζουν το 15% των ζευγαριών παγκοσμίως και τους ρυθμούς της καθημερινότητας να γίνονται ολοένα και πιο εντονότεροι, συχνά παραμελούμε μικρά αλλά σημαντικά θέματα που θα μπορούσαν να βελτιώσουν πολύ την ποιότητα της ζωής μας. Θέματα που επηρεάζουν σημαντικά και την αναπαραγωγική υγεία.  Ευτυχώς υπάρχουν πολλές απλές, φυσικές λύσεις τόνωσης της γονιμότητας που σχετίζονται άμεσα με τη διατροφή και τον τρόπο ζωή μας.

H Life Pharma παρουσιάζει οκτώ φυσικούς και καθημερινούς τρόπους  για να τονώσετε την γονιμότητα και να μείνετε έγκυος πιο γρήγορα.

1. Καταναλώστε τροφές, πλούσιες σε αντιοξειδωτικά

Έρευνες έχουν δείξει ότι τα αντιοξειδωτικά αυξάνουν τις πιθανότητες σύλληψης έως και 23%. Τροφές όπως φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί και σπόροι είναι πλούσιες σε βιταμίνες C και Ε, βήτα καροτίνη, λουτείνη και φυλλικό οξύ.

2. Καταναλώστε ένα μεγάλο, σωστό πρωινό

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η κατανάλωση περισσότερων θερμίδων το πρωί οδηγεί σε μειωμένα επίπεδα ινσουλίνης κατά 8%. Αυτό βοηθάει στην γονιμότητα καθώς τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης ενισχύουν την υπογονιμότητα. Ένα σωστό πρωινό βελτιώνει και τις ορμονικές επιδράσεις του συνδρόμου πολυκυστικών ωοθηκών, που ευθύνεται για μεγάλο αριθμό περιπτώσεων υπογονιμότητας.

3. Αποφύγετε τα Τρανς Λιπαρά

Ενώ τα υγιή λιπαρά είναι σημαντικά για την τόνωση της γονιμότητας, η κατανάλωση των τρανς λιπαρών επιδρά αρνητικά και είναι συνδεδεμένη με προβλήματα με την ωορρηξία.

4. Αντικαταστήστε τις Πρωτεΐνες που λαμβάνετε

Η αντικατάσταση ζωικών πρωτεϊνών όπως είναι το κρέας και το ψάρι με λαχανικά και ξηρούς καρπούς, που είναι επίσης πλούσια σε πρωτεΐνες είναι άμεσα συνδεδεμένη με μειωμένο ποσοστά υπογονιμότητας . Ειδικότερα μία έρευνα έχει δείξει ότι η κατανάλωση ζωικών πρωτεϊνών σχετιζόταν με 32% μεγαλύτερες πιθανότητες να παρουσιαστούν θέματα με την ωορρηξία (Για περισσότερα σχετικά με αυτήν την έρευνα πατήστε εδώ).

5. Μειώστε την κατανάλωση καφεΐνης

Η καφεΐνη μπορεί να επιδράσει αρνητικά στην γυνακεία υπογονιμότητα. Έρευνες έχουν δείξει ότι γυναίκες που καταναλώνουν 500ml καφεΐνης σε καθημερινή βάση καθυστερούν να συλλάβουν έως και 9μισι μήνες. Η μεγάλη κατανάλωση καφεΐνης πριν την εγκυμοσύνη έχει συνδεθεί και με αυξημένο κίνδυνο αποβολής.

6. Ανάγκη για Σωματική Άσκηση

Ένα από τα πολλά οφέλη της άσκησης είναι και η τόνωση της γυναικείας υπογονιμότητας. Ο καθιστικός τρόπος ζωής επιδρά άσχημα στον οργανισμό και επηρεάζει τα επίπεδα γονιμότητας.

7. Ανάγκη για Ξεκούραση

Όσο η κούραση και το άγχος αυξάνονται, τόσο μειώνονται και οι πιθανότητες σύλληψης. Αυτό οφείλεται στις ορμονικές αλλαγές που γενεσιουργό αίτιο τους είναι το στρες. Ο σύγχρονος και απαιτητικός τρόπος ζωής και οι πολλές ώρες που αφιερώνουμε στην εργασία μας, οδηγούν με τη σειρά τους στη μείωση του χρόνου που αφιερώνουμε για να επιτύχουμε μία σύλληψη.

8. Aνακαλύψτε το Fertil Care

Το Babystart FertilCare αποτελεί ένα μοναδικό συνδυασμό θρεπτικών συστατικών για χρήση από γυναίκες κατά το σχεδιασμό μιας εγκυμοσύνης και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης εξασφαλίζοντας αναπαραγωγική υγεία και θρεπτική υποστήριξη.